niedziela, 7 grudnia 2014

Prolog



Pamiętam ten dzień jakby to było wczoraj...
Jak każdego dnia wracałam z mamą z miasta,słuchałyśmy muzyki,śpiewałyśmy,rozmawiałyśmy.
Świetnie się z nią dogadywałam,zawsze najlepsze tematy rozwijały się w samochodzie.
Pamiętam,że ustała na skrzyżowaniu na czerwonym świetle i właśnie wtedy ostatni raz mogłam zobaczyć jej piękny uśmiech.Po chwili zielone światło rozbłysło na ulicy,a moja mama ruszyła.
I nagle...Zauważyłam jak niebieski,wyścigowy samochód jedzie wporst w naszą stronę.
Mama nie zdążyła zahamować,a on nie zdołał nas ominąć,zaczęłyśmy się toczyć aż w końcu samochód ustał.Pamiętam tylko zakrwawioną twarz mojej rodzicielki,która leżała na kierownicy pojazdu.Po tamtym samochodzie nie było śladu,zniknął...Do tej pory nie wiadomo kto to był,do tej pory policja nie może znaleźć sprawcy...
-Ej Laura,żyjesz?-usłyszałam cichy szept blondyna,który oparł się o drzwi mojego auta.
Kiwnęłam lekko głową w jego stronę i posłałam mu nerwowy uśmiech,wypuściłam nerwowo powietrze z ust i położyłam ręce na kierownicy.
-Tylko nie daj się złapać.-poczułam lekkie klepnięce w ramię i po chwili głośne krzyki ludzi którzy nas otaczali.
Spojrzałam się na drogę na której stała już wysoka dziewczyna,w krótkich spodenkach z flagami w rękach.
-1...
-2...
-3...
-START!-krzyknęła głośno i machnęła flagami w dół.


----------
Witam w nowym blogu!
Mam nadzieje,że zobaczę tutaj pare komentarzy,które bardzo mnie zmotywują!:) 
Dziękuje! x 

26 komentarzy:

  1. świetny kiedy dalsza część :3 *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczyna się fajnie... czekam na next ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny prolog!! czekam na pierwszy rozdział ~xoxo~

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! :) Czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne :3 czekam na pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suupeer <3 *-* czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuuuu *-* Ja chcę wiecej!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa cudnyy <3 czekam na pierwszy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny *_* Bardzo mi się podoba, że główna bohaterka to Selena <3 Czekan na rozdział 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ! ciekawie się zapowiada ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Exxxtraa !!! Pisz pisz juz czekam na 1 rozdział ;** ((;

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na dalszy ciąg super!!!!!!!!!!! !! :****

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny *.* Napewno będę czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały! Czekam na dalsze losy bohaterów! (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały! Jestem ciekawa co bedzie w następnym rozdziale. Życzę dużo weny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny *.*
    Zżera mnie ciekawość :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Będę czytać <3
    Zapraszam również do siebie :) moje bogi są o podobnej tematyce <3 http://ride-or-die-fanfiction.blogspot.com i http://secrets-harrystyles-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę czytać i zapraszam do mnie :D

    http://wilczanaturaczasemdobija.blogspot.com/

    http://klutnie-czasami-lacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne blogi ♥
      Dziś zacznę czytać ten drugi ^_^ . Kocham ♥♡♥♚

      Usuń
  19. Kd będzie rozdział??

    OdpowiedzUsuń